Onsdag morgon... B)

Jag måste börja med att påpeka att dom här smileysarna eller hur fasiken det stavas, är mina två favoriter som ni lär se mkt av de dagar jag är riktigt trött (idag)  ->  8D B)

Aja, sitter och äter frulle, kaffe och två rostade limpor med ost och en knäckebrödsmacka. I högtalarna spelar jag Bob Marley <3 B) och sen så gör ja inte så mkt mer.
Men jag e riktigt avundsjuk på mina föräldrar som båda sett Bob Marley live :'<
De ville ja fan också! Varför föddes jag så sent? Aja, skitsamma! Ja e egentligen för trött för att blogga 8D vet inte riktigt va ja skriver men något blire iaf.
Ska snart sminka mig, kolla sl och tvinga mig iväg till skolan... (Y) yeah

sen btw så gjorde Sylwia en jättefin bild åt mig :D :D :D
titta



hörs senare ppl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0