Onsdag

usch, seg dag
kom till idrotten men hittade inte min klass någonstans? Så jag gick till bilden istället och fick sen veta att de hade haft hjärtochlunchräddning i något teoriklassrum? Ja men de har jag ju någon aning om vart de ligger?

Iaf, vi hade bild sen och jag forstätte att måla min PÅÅNIII och de går väll ok! Lite segt... nästa gång måste jag göra klart med de vita och börja använda färg och jag vet inte om jag kan göra det än. Aja, vi får se.

Jag och Deo åkte snabbt till jakan efter skolan och luktade sönder våra näsor på parfymer. Jag tog massa god killparfym på mig och de luktar fortfarande! MUMMA!
Sen köpte vi naturgodis innan vi åkte hem. Jag köpte bara massa chilinötter och Cashewnötter sourcream&onion men all smak va typ borta från dom... aja, de va nice

kom hem, åt middag och såntdär, Ä-knappen på min data ramlade nyss av btw... men de går att trycka där ändå men det är mycket svårare att pricka den nu ^^

Nej nu ska jag käka lite glass hörni! :D
Hare bra, komentera lite mera och fortsätt läsa!
CIAO!<3

Kommentarer
Postat av: Deo

hahaha oj daå! =O

råka skriva säääär fel^^



men jag tycker han e roolig XD

2009-05-13 @ 21:26:03
URL: http://mylifeismusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0