partyparty!

Måste jag erkänna att det blev lite för mycket igår?
Tog en shot som jag inte borde ha gjort! Men jag lever och jag är hemma och det är huvudsaken!

Vi va på huset igår dåra jag, och Katrine och till en början blev vi lite besvikna eftersomatt det inte var så många där och de va typ inget drag. Men drog i mig en Cider och en Öl och sen vare så jävla varmt så vi gick ut där folk röker och träffade tre galna människor.
Dom försökte diskutera dialekter eftersomatt en av dom va från Gotland. skitsamma! Tillslut kom vi in på typ fotboll? och hockey och ngt annat?
Sen har jag faktiskt dansat!
KORS I TAKET!
Ja säger varje gång ja går ut att jag inte dansar... men slutar alltid på dansgolvet ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0