Segolördag

Hejsan hoppsan!
Jag kan inte känna mig latare än vad jag gör idag. Jag har inte gjort mer än att duschat, ätit, glott på TV och ringt pappa. På en lördag med fint väder borde det vara olagligt!

Aja, började med att laga ett par supergoda plättar. Super enkelt recept! ;) (Ja jag har tråkigt!)
Mumsi, men sylten var slut... märkte jag så de blev med bara socker på... inte lika gott men de går ner! Man ska inte vara för kräsen.

fyfan de ser ut som typ potatisbullar... fast de e iof också gott... :)

Sen har ja bara glott på TV och nu håller jag på att värma mat till middag... typ ngn paj? :)
C u later ;)


Kommentarer
Postat av: J

Vill du vinna biljetter till Roskilde?

Kolla min blogg för att veta hur du går till väga!

2009-05-16 @ 17:45:49
URL: http://knullaochstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0