Söndag i stallet

Herremingud va töntig rubriken blev x) haha men de e bra, passar mig (Y)

Började me att vakna klockan sju, gå upp göra frukost, kaffe och mackor. Klä på mig och all skit man gör på morgonen och sen drog jag iväg till stallet så jag var där vid ungefär klockan 8a. Idag var det ju hoppning och jag hade Linnea. Nice

Vi hoppade två hinder med 20m imellan på ena långsidan och på X stod det ett kryss ungefär såhär fint:
hopphopp
Först hoppade vi bara de två hindrerna rakt efter varandra men sen hoppade vi det såhär:
och sen såhär också


Prinsessan var lite seg att svänga idag, men hon hoppade fint. Tog på mig ett par sporrar idag, vilket jag inte haft på henne i hoppningen förut, men de blev jättebra :)
Här är bilder
Framhoppning
här hoppade vi fram lite...

Prinsessan<3
liten prinsasspåni älskar att hoppa, se så glad hon e...

jag<3dujag<3duvärldens sötaste prinsessa<3
min lilla prinsessa, fyfan va ja älskar att hoppa henne<3


Dagen fortsatte med en liten intern dressyrtävling, vilken jag kom sist på. Dino var verkligen inte trevlig idag. Han tog bettet och bara drog! Har verkligen aldrig gått såhär dåligt och jag hade bara lust att lägga mig ner och dö! Det ver hemskt!
Han var antingen över, eller grymt mkt under tygeln. Här är iaf en fin bild,

fast han e fortfarande lite under tygeln här med...


Sen har Barney<3 och Dino busat massa i hagen och titta så söta de är! Mina prinsessor...? Prinsar?

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0