Söndag

Hello!
Morgonen började lite galet... gick upp i tid och klädde på mig, gjorde kaffe och åt en macka. Sen hade jag massa tid över innan jag skulle till stallet igen så jag tänkte vila lite i 15 minuter.
45minuter senare vaknade jag och fick skynda mig jättemycket. Men jag hann i tid och lektionen gick helt ok. Vi red för Pelle och Petite var ganska fin imellanåt.
Efter lektionen tog jag några bilder på henne för hon var så himla söt.
muuuu 8)

Sen efter ridningen så var det så att lilla Barney och Dino hade tagit sig ut ur hagen och stod och betade massa gott gräs. Som tur var så var de lätta att fånga och ställa tillbaka in i hagen.
Jag och Ellen tog ut Charlie och Adde på en promenad där de fick beta lite nere vid vattnet. Båda blev verkligen jätteglada över att få komma ut och gå lite. Charlie stämplade mig och min fot är lite svullen nu... men jag överlever!

Sen åt jag lunch, en vegaburgare drack loka och töntade mig lite och efter det gick jag och skötte älsklingsBarney. Han var assöt när jag kliade honom, stod och gunga med huvet och ryckte i mulen, så klapprade han med tänderna. Hihihi han tyckte de var jätteskönt.

Fotade lite vovvar nere i stallet idag innan jag gick hem och åt pizza.
ColaElvisDiva
Cola
Så nu ska jag snart duscha och sen typ bara tare lugnt:) Kanske slänger in ett till inlägg senare idag.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0