The Legend of Zelda: Ocarina of Time

hihihi
har suttit och töntat mig ett tag framför TVn och spelat Zelda på vårt gamla Nintendo 64. Det är ju för jäkla roligt och jag är helt beroende av att klara av spelet igen. Inte för att det var jag som klarade av det sist uten det var mina systrar som gjorde.
Men nu försöker jag iallafall. Har kommit ganska långt faktiskt, har hittat de tre diamantskiterna så nu e jag vuxen, har klarat av skogstemplet och är inne i dedär eldtemplet? eller va de är! Har den röda dräkten men inte den blåa än... men de får ja sen när ja behöver 8) hahah ja känner mig lite töntig när ja skriver ett inlägg om dehär men ja verkligen älskar dethär spelet 8) ska nog ta och anstränga mig lite med det där med utklädnaden ;)
hörse senare ppl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0