Tisdag

Oj, hej jag e sämst på att updatera!
Nejmen, väcktes halv elva i morse av mamma som undrade när jag började... ja jag skulle ha börjat 20 över 9 så de va ju lite surt, men åkte till skolan så jag va där till efter lunch.
När jag kom dit fick jag reda på att lektionerna innan klockan ett var inställda för att alla barn hade nationella prov i matte B och jag har ju inte det ämnet så jag missade inga lektioner idag *duktig*

Efter skolan åkte jag, Andrea och Linn till Jakan där Linn handlade örhängen till sin mamma och sen köpte Andrea ett nagellack typ?
Linn åkte tillbaka till skolan och jag och Deo gick till stationen för att ta en kaffe och bulle på pressbyrån och där utanför träffade vi en liten Elina som fikade lite med oss.

Åkte hem och på vägen var jag och Deo lite flummiga men de var bara kul.
Kom till stallet och fick veta att jag skulle rida Chamör... igen...!
Bytte om och satte mig sen i solen med My och Lakey, vi hade otroligt roligt och jag drog en massa blondinskämt och sen massa andra skämt. My sa ignonera vilket lät som onanera och det var faktiskt GALET kul... heeheheh 8)
seriösa klubben
Red iaf Chamör och det gick inte så bra idag, han var verkligen asjobbig. Menmen, de får gå bättre ngn annan gång. Nästa vecka hoppar vi och jag önskade såklart Prinsassan (Linnea) och hoppas verkligen jag får henne :D

Åt lite mat i stallet och sen tog jag sällskap av Kirabira hem... åt glass på vägen btw!
Kom hem, duschade, åt ännu mer och drack kaffe och kollade på Hells Kitchen, riktigt roligt...! så inte förren nu har jag satt mig vid datan 8) hahaha...
Och inga mer inlägg idag så vi hörs imorgon :D
byebye, ppl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0