Tisdag

Ojojoj, så seg ja har blivit med att blogga den senaste tiden. Får försöka bättre mig, men måste säga att jag gör inte så speciellt roliga saker och alltså finns det inte så mycket roligt att skriva om och ännu mindre blir det att läsa då.
Men idag hade jag ju tänkt att åka och köpa nya skor... om jag inte vaknat så jäkla sent! *suck*
Ja, jag vaknade vid ett och då kände jag att jag orkade inte åka iväg då eftersomatt jag ska iväg till stallet och sånt sen. Så nu e jag hemma iställte.
Tänkte kanske gå ner och köpa något att äta snart för ja har inte ätit än och det finns inget hemma tyvärr.
Fast annars kanske jag kan köpa något efter ridningen istället?
Vi får se hur det blir :)

Kommentarer
Postat av: sophia

Sv: det är fett fint att ha till typ allt :) <3

2009-05-05 @ 16:27:35
URL: http://piuys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0