Blir bara värre ...

Dagen började ju hur bra som helst! Hur kan de bli såhär dåligt???

Just nu har ja suttit och gråtit av skräck då jag hittade den enorma spindeln som bosattsig i taket i vardagsrummet! Och eftersomatt ingen annan e hemma så kan ingen ta bort den då jag vägrar gå närmare än 5meter.

De här är otroligt jobbigt för mig som har grov spindelfobi! Pratade med pappa i telefon och han försökte lugna ner mig lite men jag vete fan om jag kommer kunna sova inatt!!!

Aja, vi får se hur de blir!
Söt är jag iallafall B)

Kommentarer
Postat av: sidy

usch vad jobbigt jag har en kompis som är hur rädd som helst för spindlar hon bara svimmar av ibland om hon ser en :( <3

2009-09-04 @ 22:22:37
URL: http://sidy.blogg.se/
Postat av: sidy

sv: vilken tur eller a lite i alla fall :)

hon e den modigaste jag känner typ men sen kommer en spindel och hon börjar böja :P <3

2009-09-04 @ 23:34:02
URL: http://sidy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0