Dålig uppdatering, i know...

Jag ber om ursäkt, men nu är de så att jag bara varit hemma några få timmar den här helgen så har inte haft tid till att skriva i bloggen.

Började med att i fredags satt jag och My med Sabinas mobil och smsade typ massa människor i jakt på en fest. Fick jäkla massa segt med svar men hamnade tillslut hos Adde och Andreas.

När vi kom dit såg vi att lägenheten såg ut precis som vi lämnade den i lördags, fyfaaaan!!!!
grisigt

men kl 6 på morgonen drog jag och Adde igång och städade ordentligt medan de andra sov! Så jäkla duktiga!





orkar inte fler bilder, ni som har mig på facebook kan ju kolla där ;)

Kvällen var helt ok och jag åkte direkt därifrån till stallet morgonen efter...
Istallet var jag hela dagen. Var banpersonal på hopptävlingarna och jag och Ellen hade galet roligt faktiskt. Fyfan, aldrig en lugn stund för oss flummare i stallet.
Vi svullade i oss massa fika och hade de lagom trevligt.

Sen åkte jag hem och duschade, åt typ lite middag och letade fest igen.
Hitta fest i Barkarby hos Robin som var med hemma hos Adde och Andreas dagen innan. Jag och Majsen drog dit och de va ungefär samma folk som dagen innan.
Vi spelade lite ölspel, jag blev mobbad som vanligt och så hade vi sådär lagom roligt.

Somnade någon gång?! Vet inte ens när men lyckades försova mig och missa funktionärgrejj istallet som jag skulle vart på sen klockan 8a på morgonen. Fyfan, inte ok!
Vi satt iaf och kollade på film typ hela dagen till fem ungefär då jag drog mig hem och åt middag med familjen... trevligt trevligt...
Nu ska jag snart sova!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0