Gårdagen

Jag undrar hur många inlägg jag har med denhär rubriken nu? Haahaha!

Igår var iallafall en lyckad kväll. Jag drack två öl hemma och två öl på väg in till ego och typ en inne på ego... intressant..?!
Det var iallafall trevligt och Ellen var glad, hihii. Vi träffa rätt många man känner och vi stannade tills det stängde typ.

Klockan halv fem ungefär var jag hemma och somnade gott i sängen.

Väcktes av att Sabina ringde imorse och undra vafan jag sover för, vi skulle ju äta! Men jag hann i tid och vi svullade i oss Subway! MUUUUUMMSSS!!!

Sen va ja i skolan i en sek för att kolla på en film och efter de drog jag hem.
Innan middagen idag så tänkte jag ta en powernap och jag drömde en så hemsk och verklig mardröm om att jag tappade alla mina tänder, en efter en och de bara rannn massa blod och de va så hemskt... sen när ja vaknade så var de soppa på matbordet... ångest!!

Aja, nu sitter jag här med en kopp kaffe och tänkte slänga in lite bilder från igår :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0