Gårdagen

(hehe igen denna rubrik)

Jaja, gårdagen började med att jag åkte hem från långt åt helvete, Hökarängen hette de tillochmed! Hur jäkla fucking långt som helst! Jaja, jag överlevde! Köpte present åt Ellen påvägen också!

Drog mig sen ner till stallet och red på Charlotte och de gick åt heeelvetee!! Menmen det är ju sånt som händer, inte lätt att va bäst hela tiden... skämt och sido!

Sen skynda som fan hem och duscha och packa ner öl i väskan och smink och sån skit, sen drog jag hem till Ellen på middag för att fira henne. De blev aaaaaaasgoood mat, pasta med kyckling och MUUUUMS!
Efterätten var också galet god, ngn chokladgrejj!

Sen så gjorde jag mig iordning hos Ellen och blev mobbad och hatad för jag inte ville gå på krogen... VÅGA VÄGRA KROGEN...
Aja, alla drog på krogen utom jag My och Sara som började röra oss mot Adde och Andreas... mötte upp Marcus och ngn annan Andreas och åkte tillsammans hela vägen åty helvete igen (Farsta) där Adde och Andreas bor.

Väl där va de mkt musik, mkt folk och mkt roligt Hehehe...
Galen kväll, med slagsmål, ambulans, minnesluckor och en jäkla obekväm sömn på soffan.

Jonathan körde hem mig och Alexander i morse efter att vi blivit lurade att också köra Adde till ngt ställe som skulle ligga asnära men som låg typ i ett annat land?! inte alls överdrivet, nejnej... menmen körde dit honom och nu är jag hemma och nu är jag galet bakis och nu vill bara dö typ... ok inte riktigt men nästan..
CIAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0