gårdagskvällen :)

Hahahah gårdagskvällen blev riktigt lyckad!

Jag och My var verkligen aaaaaastaggade på att dra ut så först drog vi nåra hem till henne. Jag, Pernilla, Camilla och Anton och hemma hos My så letade vi fest.
Marcus ringde och vi drog på fest med han och massa andra i nacka typ?!

HAHAHAH ja orkar inte berätta så mkt men de va kul :D Många var gaaalet fulla och jag har tydligen minnesluckor för fick just veta massa saker jag gjort som jag inte minns ^^ hahah

Sov hos My och hon har typ väääääääääääääärldens skönaste säng! Jag skojjar inte!! höhö

aja, langar bilder ;) enjoy it!

HAHAHA ANTONhahahahahah


Kommentarer
Postat av: Ness

gu va härligt :)

är förkyld som tusan :(

2009-09-06 @ 22:19:14
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0