De senaste dagarna...

... har jag spenderat tillsammans med min älskade pojkvän:)

Har vart lite nervös på senaste tiden så har vart skönt att vara med honom.

I tisdags möttes vi upp i gamla stan och fikade. Vi delade på en jättegod muffins och så drack jag latte 8) hihi. Sen åkte vi hem till Danne.
I onsdags åkte vi in till Nacka forum för lite ärenden, hehe! Så vi köpte mjukglass och godis (y) hihihihi. Så jäkla gott!!! Sen åkte vi hem till Danne igen och idag har vi bara tagit de lugnt och nu har jag åkt hem så Danne ska kunna plugga lite.

Jag har gjort världens goaste macka nu när ja kom hem! haha! Ja e en sån gris, men köttbullsmacka me majonäs och grillkrydda e så jäääääävla gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0