Fredag

Ja, idag är det fredag. Har inga större planer för kvällen mer än att jag ska åka till Nype innan de öppnar och se om de har min jacka där. *hoppashoppas*

Sen ska jag väll bara hem och ta det lugnt. På måndag ska jag på skiva! :D wiie! Är faktiskt ganska taggad. Men jag är en fattig jävel (ovanligt) så de får bli en lugn helg och en lugn måndag vilket som.

Imorse åt vi lite frukost och sen följde jag med Danne på hans pianolektion! Han e så duuktiiig :'D
Sen åkte jag hem, tog en liten promenad (? knas ?) och sen kom jag hem och åt ännu mer! höhö

Nu har pappa fått igång en jättegammal dator och jag blev megaglad för de finns miljoner gamla bilder på den och DE FINNS PHOTOSHOP! Men jag upptäckte nyss att datorn dör efter typ tio minuter...... de e ju kul -.-' not

Får tvinga pappa fixa de sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0