GLAAAAAAAASSS

Satt och kollade på glass.. eh? Aa, ja e då inte så förtjust i glass men en glass som jag ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR är 

SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA GOOOD! 
och den har aldrig lämnat mig :'D

titta här 95! ja va 4år, den fanns!
Fast då åt ja mest piggelin... vilket jag hatar idag! UÄKKK!


och 1996 fanns den
Fast då åt ja mest dendär citronglassen Fresh som blev typ cornetto sen! haha :) och domdär småglassarna CoolBits!


97, åt ja typ baara cornetto citron! tro mig, jag grät när den försvann!
men sandwich fanns där :D


när jag var 7år 1998, så åt ja lite fler glassar, men fortfarande mkt cornetto citron. Sen åt jag dendär galet goda Magnum Ego! Den var ruskigt god. Komihåg att jag alltid åt den tillsammans med farmor :'D
Sen den fula äckliga skattkistan åt jag jämt... den var asäcklig men jag ville ha överraskingen!
Och världens bästa sandwich fanns där :)


99 KOM SOLERO SHOTTS eller varom hette! Typ bäääääästaa som hänt mig! Och jag var så stolt när jag orkade äta en hel Magnum double... den va ju dubbelt såstor som dom andra............................ eller?

och år 2000
Kom Magnum Double Chocolate. SÅÅÅÅ GOOOD! Jag älskade den... jag började också äta lite magnum vit... fast bara chokladen för jag hatade/hatar vaniljglass... HAHA


Sen hoppar vi lite för ja pallar inte
2009 så fanns min älskade Sandwich och dom har gjort en massa mobbade wannabes. Men så va Tiptop tillbaka (minns inte vilket år den kom tillbaka?) som e god faktiskt och så gillar ja Cornetto Jordgubb ganska mycket och så åt jag typ dendär Magnum Strawberry White eller varen heter, typ en hel sommar :P... 


Så nu i år så e ja kräsen...



intressant inlägg... men ja blev sugen på sandwich..! hihi godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0