Ojoj!

Har inte uppdaterat så bra nu! Haaha, oooovanliigt!


Nejmen ahr inte gjort så mycket :) Vart hos min älskling typ bara! Och idag åkte jag hem och jag mådde så jäävla illa när jag kom hem så jag höll på att avlida :( buhu!

Mamma gjorde lite lunch åt mig som var aaasgott, men jag höll på å spy för jag mådde så illa... men glupsk som jag är så åt jag massa iaf... hehehe!

Samma sak vid middan, åt en jävla massa potatisgratäng! HAHA Mådde asilla och efter åt jag choklad (y)
Fast jag har inte spytt så! (y)

Åh.., mysigt inlägg de blev hahahahahah

Nejmen om jag mår bättre imorgon så ska jag åka hem till Danne igen :) Åh då ska vi äta chokladpudding<333 hohoho

ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0