Söndag

Idag mår jag mycket bättre än igår! Skööönt!

Och Adrian har världens bästa läxa från skolan! HAHA Imorse var han tvungen att göra frukost åt hela familjen!
Han kokade ägg och gjorde kaffe, rostade mackor och tog fram pålägg, juice och mjölk och flingor! Topppppeennn!
Sen när alla ätit upp så skulle han diska och plocka undan! Oooooom han va irriterad!

Igår kollade jag och lillebror iaf på film tillsammans. Vi såg Boog och Elliot den första filmen som jag faktiskt inte sett än. Och idag tycker han att vi ska se på den andra filmen, får se om jag orkar.

Jag mår ju som sagt mycket bättre idag så ska ju åka till Danne senare :)

Btw, om någon orkar bry sig så va Bossekatt heeeelknas igårkväll! Han typ låg i min säng och sov, sen hoppade han ner och jamade och sen upp i sängen och la sig igen... typ fem gånger gjorde han så? haha, knas!
Men han e gullig iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0