11/2-10

Asså måste börja med att säga att det är ju asjobbigt att skriva 10 istället för 09 eller så på året! Ja vill typ skriva 010? hööhöhöhöhö!
Big problem, i know!


Jag kom precis hem från skolan nu efter en hyffsat okej dag där. Skrattade som faaaaaan! Höhö.
Dagen började iallafall med lunch på edelweiss eller vafasen de heter!? Jag åt pasta med kyckling och curry och så skulle de vart räkor till... FICK JAG RÄKOR TROR NI?! Nej, självklart inte! Baaajs!

Sen åkte vi iallafall till skolan och hade engelska. Jag berättade för min lärare att ja ska supa på fredag :D pååå engelska! Erkänn duktig? :D Omg!
Iaf sen så satt ja typ bara och lyssna på musik för orkade inte skriva, duktig idiot?!

Sen hade vi en rast och då va Fanny jätterolig, men pallar inte berätta för ni kommer inte tycka de e lika kul för ja kommer skriva de så de blir tråkig, ja lovar :(

Iaf sen en till lektion som vi tjejer fick sluta tidigare från för vi hade möte.
På mötet fikade vi :) VI FICK SAFT OCH BULLAR, baaara för att vi e tjejer! MJAOUWE!

Sen gick ja hem, kuljul! Har precis satt igång massa kaffe! Ska hälla i mig aaallt! Gör typ fem koppar eller något, men ja måste tröstdricka kaffe och tröstäta tom&jerry-kakor för det finns inge bregott hemma, buhuhu
cry me a river!

Men aja, ciiiiiiiaaaaaooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0