15 februari 1891 ♥ - Allmänna Idrottsklubben

uuuh :D


Aja, jag sitter hemma och tycker synd om mig själv med kaffe och musik! Så ska de vara!
Ikväll ska jag rida men är fan halvdöd så orkar egentligen inte, men jag SKA! hihi de e skojj ju!

Jag har otroligt jäkla tråkigt....... blää och mår inge bra! Menmen, jag lever så då ska man väll inte klaga? Eller? Aja... dehär inlägget var väll galet onödigt?
Slänger in en låt för skojsskull!

Eller va säger ja? inte skojsskull... låten e hemsk! men otroligt bra!






She can be like all the other girls
Be just like all the other girls
Livin’ in an ordinary world
Just to fit in, in the ordinary world
Just to fit in like an ordinary girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0