22/2-10

Jag har precis ätit middag nu... hamburgare! Asså min vart asgod...

Aja, i skolan idag var vi och kollade på teater och den va galet kul! Typ gamla kärringarna var asroliga.., skitsamma orkar faktiskt inte berätta om den för jag är så dålig på att förklara! haha!

Efter skolan frös jag ihjäl och åkte hem och gjorde kaffe som smakade rumpa och lycktade snuskhummer! Så jag gjorde nytt från de nya paketet kaffe... viiiiktiiiigt i know! Men asså de första kaffet smakade typ som om de va en liter vodka i ! UÄKKK!

Vid halv fem började jag gå mot stallet och frös ihjäl hela vägen! Inte nice! Fick rida min nya stjärna BigBen och han var verkligen superfin i slutet av lektionen.
I galoppen var han underbar i båda varven. Samlad och fin med stöd på tygeln och fin i formen! TOPPEN! Han var lite pigg i traven men efter lite bågar så släppte han helt i höger och blev huuur fin och luuuugn som helst. Jättetrevlig :)


Nu har jag som sagt ätit middag och sitter med en kopp kaffe och ska väll snart hoppa in i duschen. Imorgon ska jag äta på max! MUUUUUUUMSII!

aja, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0