<3



Kommentarer
Postat av: Beatrice<3André

Bara så du vet han kommer vara otrogen

2010-02-08 @ 22:09:56
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Dunne

haha asså bea du är ju bara helt jävla otrolig....

2010-02-08 @ 23:28:34
Postat av: whatever

håller med. otrogen till 1000!! :)

försök att hålla hans kuk i styr så kanske han inte kommer vara det ;) hihi



2010-02-08 @ 23:39:16
Postat av: miranda

whatever: eh, tack? eh hahah för varningen men... hahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahaahahhahahahahahahahhahaahhahahahahahahahhahahahahahhahahahahaha måste va nå jävla fel på tjejen/tjejerna han vart otrogen mot isånnafall och då klandrar jag honom inte ;D men ja är ju lixom toppen av toppen! toppenbra alltså! han kan inte drömma om bättre ;););) sååååå ja känner inte att ja behöver oroa mig :) inte ett dugg ;D

2010-02-09 @ 00:14:34
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

jag säger så här, jag vet mkt väl vem danne är & vet vilka hans ex är och han var otrogen mot båda pga att ena bodde för långt bort så han tappa känslorna för de, den andra bodde för nära & hade väldigt mkt plugg hon satsar för att kunna bli något. Men han kunde inte hålla sin kuk i styr så håll honom hårt eller släpp helt

2010-02-10 @ 17:52:43
Postat av: Miranda

hahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahaha oookeeej! ;) trevligt att ni oroar er för att han kommer vara otrogen mot mig när ingen av er känner mig! knaaas! MEEEN som sagt! JAG oroar mig inte en sekund :) jag VET att han inte kommer vara otrogen ;)

2010-02-10 @ 22:59:04
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: danne

Asså å herregud, har ni verkligen inga liv eller?

2010-02-11 @ 11:28:46
Postat av: danne

och varför jag gjorde slut med hon som bodde nära hade inget med plugg o göra... Det hade med att vi varit tillsammans i 2år och jag inte hade samma känslor längre... så GTFO

2010-02-11 @ 12:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0