bloggabloggablooooggaaa

ååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhh bloooggaa!!!

Eh... ja, såntdär me uppdatering är ja ju galet bra på....? Eller?
Nejmen ärligt ja suger!

Anledningen e väll för att jag har inte har någon kamera och alltså inga bilder, vilket gör mitt liv astråkigt! Eller så är anledningen att jag inte har något liv? hahahahahh! Nejdå skojja!

Nejmen ärligt talat, måste väll bättra mig nångång tycker jag!

Helgen var iaf toppen!
I fredags var Danne här och vi kollade på lite Turtlesavsnitt


och sen en film me Johnny Depp *droooool*. Den hette Blow! Asabra ju! :D


Sen i lördags så gjorde vi oss iordning och drog in till studio till strax efter sju och började föra, sen kom också Max och sen nåra andra?! Aa...! Så vare!
Vi drog in till Royal Garden och var där ett tag tills vi tröttnade och då åkte jag och Danne hem till honom.

I söndags slappade vi bara en massa, kollade på Donnie Darko och så åt vi tacos och sen kom papi och Sophie och hämtade mig :)


jaja... kuljul, ska springa till stallet nu och klappa hästar mihihihi

vi höres
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0