knasigt...

Asså shiiiieet, knaaaaaaaaaaaaaaaasbarn?
Ursäkta men jag känner er inte ett dugg och ändå sitter ni och nöter om att ja ska hålla min pojkväns kuk i styr, så han inte är otrogen? Asså ahhahahahahhaha vilka är ni lixom? :P Han kommer IIIINTEEE vara otrogen! Jag är inte orolig en sekund för de, ni behöver inte varna mig, jag skiter fullständigt i vad han gjort mot sina tidigare flickvänner, JAG ÄR INTE DOM! och jag kan bara inte sluta undra varför helt oookääääända människor överhuvetaget bryr sig?
mjaouwe


Idag var jag iaf hemma hos Danne dåra :) Han är lite sjuk, har lite feber så vi kolla typ bara på TV och drack massa te och mös lite. Till middan blev de fisk och potatismos, sjukt gott! Och vid halv tio tog jag bussen hem så att Danne kunde sova och krya på sig tills på lördag då vi träffas igen :D

När jag kom hem var ja tvungen att tröstäta (höhö) för att de fans äckelgott bröd hemma men inget bregott!!!! bara snuskhummer-lätta!!!! OmG! Inte okej!

Aja, ska sova tidigt idag! Missade ju skolan today så tänkte hinna itid imorgon, usch jobbigt börjar halv tolv ;) mjaooouuuww!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0