OMG

asså ja hade skrivit ett jättefint inlägg och så.... så råka ja fucka allt så allt försvann och ja vill typ skjuta mig i huvet för ja blir assneeee!
aja... bara göra om!


Hela helgen har jag spenderat med min pojkvän :) hihi
Mötte honom efter skolan i fredags och åkte hem till honom, åt lite lunch och kollade på TV.
Typ vad hela helgen har bestått av... mat, tv... och sova! Hahahahha!

I fredags kollade vi på tv som sagt typ massa... sen så på kvällen kollade vi också på sagan om ringen. viktigt viktigt! Somnade nångång ? vet inte riktigt när, efter en dusch iaf! Skönt!

Vaknade typ vid tolv säkert... vet inte varför jag tänker efter? hahah inte så viktigt egentligen. Dagen spenderade jag mest framför tvn hahahahahah kollade på

hahahhahahhahahahhaha ja blev typ beroende! hihihihi

Danne städade typ sin garderob... viktigt?
Hehe, sen har han då lagat en massa mat åt mig och gjort en maaaaaaaassamassa kaffe.

min lilla hemmafru... heheheheheeeeeehehehe, rätt ska va rätt!

I lördagskväll gick vi hem till Max för att kolla på film... såg först Scary movie eller hur katten den stavas... och sen One missed call(japanska versionen)......... kuljul! Mardrömmar för livet? OMG jag e vekrligen inte en skräckfilmsperson! VERKLIGEN ITNE! buhu!

Sen så gick vi hem till Danne nångång på natten och somnade gott.

Söndagen vart som de andra dagarna, tv, mat och sova ! hahaha pappa kom och hämtade mig på kvällen..., bläää ville inte åka hem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0