RUBRIIIKER E FULA BLABLALBLBALBALBLA!

höhö

Alltså! HAHA!
Igår va en rättså rolig dag... typ?
Började med att käka lunch med Amaaaandyyyy och Sarreeeebarre på foodcourt eller vafasen de heter! Iaf, wook, mumma!

Sen åkte jag hem till solna, kom typ innanför dörren och sen smsa Ellleeeennfrickadellen... eller hur de stavas... hehe (ja äger på att stava) Så jag gick och mötte henne i centrum.. vi typ gled runt där... kul... sen åkte vi till sumpan på lite ärenden och mer affärtittande.. sen så tänkte vi äta middag i stan men Amaaandyyyyyyyyy ringde och påminnde mig om att jag faktiskt skulle rida hahah! Toppen!

Åkte till stallet och red på BigBen som brukar vara kanonkulrolig att rida, men icke igår! BLÄ!

Iaf, sen åkte jag hem, smsade med Duuunnnnne påvägen hem och de visade sig att han va full HAHAH! Slutade med att vi bestämde att han skulle komma hem till mig sen! Toppen.
Vid typ strax efter tio kom han vinglande! HAHAHA, var otroligt rolig!
Han hade också tänkt väcka mig så jag kom i tid till skolan... de gick ju.. bra? hahahah eller?! Menmen, vakande nångång? typ? och sen gick vi dödshungriga och åt på max! MUMS!

Nu sitter jag här, har töntat mig framför TVn och tänkte typ duscha snart? Aa.. typ!

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0