rubrikrebrukrabrek!?

whaaaaaaaaaaaaaatever!
Jag hatar fortfarande att komma på rubriker!!!!

Aja, min pappa tycker att jag ska vara glad för den här snön? De e ju tydligen första gången på en hel dröööös med år som snön ligger såhär länge, typ över hundra år sen! Ärligt!
Men nej! Fan heller! Jag hatar denhära snön och denhära äckliga kylan! Jag vill ha vår och sommar! NU!

Förövrigt vaknade jag hos min pojkvän idag...? igår, blir de iof, vid typ tolv, iaf. :)
Hela dagen har varit ganska slapp med mkt tvtittande, filmtittande och så har jag tittat på när Danne gjorde rent sitt akvarium! OOOM det blev skillnad alltså! HAHA! De va hur algigt som helst innan men blev suuuuperfint när han var klar med det. Sen bakade vi (eller aa Danne bakade, jag tittade på hahah) en kladdkaka som vi åt me grädde och hallon! MUUUUUUUUUUUUUUMS! ja döör!

Så iFÖRRIgår (lördag) så skjutsade pappa mig till Danne efter att vi vart på sjukhuset och kollat mitt öga. Det var typ ett blåmärke och ett litet skrapsår så jag fick en salva till det och de ska vara bra om 1-2veckor! :)
Hos Danne tittade vi på film och åt goda chokladhjärtan mumsi!

Nu har jag lekt en massa med bloggen som ni ser :) kuljul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0