stackars stackars miiiiiig

Ja, dagen har jag då som sagt ägnat till att tycka synd om mig själv och försökt göra mig på bättre humör.

Några av setten var att försöka gå i centurm och kolla på kläder... men de gjorde mig megaemo då jag inte har några pengar.
Sen köpte jag örhängen som tröst... blev faktiskt lite glad! Men inte tillräckligt.
Sen har jag tröstätit som fan, som i sin tur gjort att jag blivit så mätt att jag mår dåligt! Inte kul!

Och så har jag försökt muntra upp mig själv genom att dricka kaffe ur denhär koppen... hehe

hihihihihihihihihihi mjaouwe! den gör mig lite glad... ända tills jag tänker på att den faktiskt inte är min...... buuuuhuuuuu :'(

Sen har jag drivit tiden genom att göra dehär bilderna som ska föreställa mig och Bossekatt


och Adrian och Britterik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0