12/1-09

Kan påpeka att det har varit en bra sista dag på lovet må jag säga. Hehe...

Men iaf, igår mötte jag upp Danne vid tunnelbanan och vi gick och beställde våra pizzor och sen gick vi till Hemköp och köpte cola och choklad, mums. Sen hämtade vi pizzorna på tillbakavägen och gick hem till mig och åt! 
Kollade lite på TV ett tag och SEEEEEEEN var jag modig och kollade på en heeeel skräckfilm! Utan att avlida helt och hållet!!!!
Fast jag kan då säga att jag var galet rädd! Hehe, är inte en skräckfilmsperson!!!
Vi såg iaf Halloween 2 och ja... som sagt den var läskig!


Efter den började vi kolla på en annan film men hann aldrig se klart den! Den var iaf av de jag såg jäkla rolig! Höhöhö, nej ingen skräckfilm! Men minns inte va filmhelvetet hette så skitsamma!

Vaknade idag och vi låg kvar i sängen ett tag och kollade på TV... av någon anledning... verkligen sämsta programmen mitt på dagarna... -.-' Men iaf såg nå typ om massa olyckor och skit? eller? HAHAH nått..
Och dendär serien om typ Superman... JA JAG VET ATT ALLA NI VILL VETA!!

BTW åt kall pizza på morgonen! Som brukar va aaaaaaaaaaaaaaaasgoott, men icke! Inte min pizza... den va myyycke godare varm:(

Sen följde jag Danne till tuben och sen gick jag och handlade juice!<333333 så jävla gott! och gick sen hem,,,

Har suttit vid datorn sen, pratat me Alexandra i telefon och hälsat på grannen, Katrine!
och fått äckelpäckelmiddag... uäääkkk...

Menmen, en bra sista dag på lovet, imorgon börjar helvetet... 08.20
vi hörs ciaooo



oooooooooooooom ja garvade sönder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0