de är inte lätt när de är svårt

Nej de är de icke!

Men vafan, förstår inte hur jag själv orkar haka upp mig?

Ikväll kommer iaf trevligt besök till miiiiig:D:D:D mihihihi! Vi ska äta pizza, godis, dricka cola, titta på skräckfilm (omg) och jag ska få massage! YEEEEEEEES!!!
En dag som denna förstår jag inte hur man kan hata måndagar ;)

Nej sitter just  nu med en kopp kaffe och försöker vakna... trötttrötttrött! Funderar på om ja borde börja städa (nej funderar inte, ja vet att ja borde börjat för länge sen) eller om ja ska gå ner till centrum och boka sminkning till min födelsedag? Lär ju itne palla göra något av de... men städa måste jag! Och bädda rent ;)

Aja, hörs
ciao


Kommentarer
Postat av: Dunne

Haha du fick aldrig någon massage ;>

2010-01-12 @ 17:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0