Det enda jag vill är att få vara där du är

Sitter med en kopp te (eftersom kaffhelvetet är slut) och lyssnar på musik jag aldrig trodde jag skulle höra på igen...! HAHA!
Ni har all tillåtelse att skratta eller vad ni vill hehe ;)


OOOM de e gunnorpkännslor på den låten alltså! Fyfan<3

Menmen, har jäkla tråkigt alltså... vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva och jag vet själv att jag hatar att läsa sånnahär inlägg men ja har inget bättre för mig...
Fast värst är videoinlägg som börjar "ja vet inte vad jag ska säga" man bah, "aha, men aa de e bra att du gör ett videoinlägg då ditt jävla JON!"
ja blir skitsur! -.-'

OCH kaffet e slut, vilket betyder att ja måste köpa kaffe påväg till skolan imorgon... e de onice eller e de?! Ja de e de!
Sen har jag btw typ blitt beroende av knäckebrö! O_O så jävla gott!
Med antingen ost eller med kaviar! och så bregott på, de enda ätbara smöret (Y)

Nej ppl... ska försöka ... göra nått?! eh?
ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0