...

Jag kan inte tänka klart, mina tankar dödar mig.
Fan, jag skriker efter hjälp, men ingen vill höra mig.
För alla bara skrattar och pekar och snackar,
folk trampar ner mig som en fucking dörrmatta.
Jag ber till min gud om ett eget himmelrike
för snart har jag livet på botten i Pinneviken.
För alla mina spöken, de besöker min själ
och förstör mina dagar.
Fan jag önskar att du var här!
Jag är fast här på jorden,
besegrad av högre makter.
Vill lämna denna världen, flyga högt över landet.
Men mina vingar brast, mitt sinne blev fuckat.
Ingen vill förstå,
det finns ingen som fattar,
hur det känns att leva ensam med känslan,
alla hatar mig jag har aldrig blivit älskad.
Vinden kan vända men pass på att vänta!
Idag ska det hända jag är trött på att kämpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0