glöm inte bort att du är världelös



hehehehe!

Jadå... en fredagkväll/natt spenderad på södersjukhuset med Alexandra.
Vi laddade för fest och utgång men hon började verkligen må jättedåligt på vägen så vi ringde till sjukvårdsrådgivningen och så som vi förklarade läget tyckte de att vi snabbt skulle ringa efter en ambulans.

Vi fick en gratistaxi istället och kom in till akuten vid halv tio.
Halv tre fick Alexandra ett rum att vänta i och hennes blodtryck var verkligen lågt.., men som alltid så är läkarna dryga och skickade hem henne med två alvedon....

Men vi lever båda två, kom hem nån gång?! Vet inte... och g33kade lite vid datorn innan jag la mig och somna!

Av någon anlendning så vaknade jag halv elva? OMG kors i taket? Åt frukost och "sjöng" såfint för min familj, hehehehe! De ville inte alls ha ihjäl mig ;) hihihi

Nu är jag hemma med min lillebror medan föräldrarna är typ.. i kista eller något? Han lillebrorsan fyller ju 10bast imorgon. Cool...

Nu är det också en vecka kvar tills en annan fyller ännu gammlare tant! uscha 19år! inte ok!

aja.., palla deeehäär
Låten är tillägnad duuuuuumbooooooooommmmmmmen höhö

GLÖM INTE BORT ATT DU ÄR VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDELÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS
och illa omtyckt för den du är

DITT JÄÄÄÄVLA SVIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0