helgen

Ja, då va en kanonhelg över dåra!

Började med att åka in och möta Sarrebarre vid fridhemsplan klockan sju i fredags för att föra lite på nivå. Där lyckades vi också bli bjudna på shotts av ett par icke svensktalande killar! HAHAHA

Efter de åkte vi in mot ballbreaker för att ladda inför bowling. Vårt lag Team Räkmackorna laddade med en massa öl! Trevligt!
Spelet började och jag var sämst! Eller som Anton så fint uttryckte sig "Du är grym för att vara världelös" (nått sånt) hahahaha! Jaja, köpte en asgo drink cokså... viktigt?!

Jaja, sen drog vi till Nype där vi kom in snabbt och beställde en öl, där blev ja blev bjuden in till viprum och drink! trevligttrevligt!
Jag och Ellen åkte hem strax efter två, duktigt! :)


tre av oss från team räkmackorna när vi va på nype (y)

I lördags så vaknade jag vid halv ett typ, gjorde mig iordning och mötte upp Danne vid sickla för att gå och se Sherlock Holmes :) Den var aaasbraa tyckerja :D hihi

från filmen

Aja, efter bion åkte vi hem till Danne och tog livet av mig=(kollade på skräckfilm) Mirrors.... om ja dog! Vågade inte ens gå på toa efter! FYFAN! Alltså jag är verkligen inte en skräckfilmsperson!!! Hahahaha, nej ja va verkligen livrädd! hihi

uschaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Vaknade typ elva idag? typ... Danne gjorde lunch och sen åkte jag och firade farfar och kusin :) kulkul, de va där vi kom på den braiga dieten ;)

hihihihihi buus


Kommentarer
Postat av: sophia

så söööött! ! ! one 11

2010-02-13 @ 22:42:31
URL: http://sgyllenhammar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0