Hemsk natt...

Uscha, att det alltid ska gå så dåligt för mig förstår jag inte!

Igår i skolan sköt någon idiot en raket på mig????!! Sånt är ju trevligt? Eller? Den studsade på mig och smällde max två meter ifrån! "Hej, jag blev döv!"

Sen inatt när jag skulle sova så bah sitter en äckelsnuskidiotmördarspindel på min vägg! Jag som är livrädd för dessa vidriga varelser fick panik och började nästan gråta! Så bestämde jag mig för att vara modig och slå ihjäl den med en sko... fast den försvann på en sekund då jag plockade upp en sko! O_O`
OOOM jag började gråta!
Så nej jag kunde itne sova i mitt rum! Men min lillebrors säng var ledig så jag snodde den! Men ändå... kommer ju itne våga gå in i mitt rum på dagar :(

Sen idag försov jag mig! Skitbra Miranda, guldstjärna!
Och så har jag ett sår? typ? i halsen? jätteskönt..........

Usch, mitt liv e så jävla bra! Love it!

Kommentarer
Postat av: Dunne

Du har iaf ett liv haha alltid något juh :D

2010-01-20 @ 13:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0