Kamera <3

Asså... de känns så jävla ovärt att inte ha någon kamera. Den var typ mitt liv!!! Varför ska jag alltid vara så klantig? :(
För er som inte vet lyckades jag iallafall lägga ifrån mig den när jag var ute på krogen, hehe! Smidigt, i know! Men uscha vad jag saknar den! Känner att bloggen blir brutalt tråkig och... ja de är tråkigt!

Har typ inge bilder från ridlektioner längre, inga bilder från fester, inga snygga bilder på mig ;) och inga roliga bilder på Bossekatt... bläääää! Inte nåra bilder på saker jag köpt, INGA BILDER PÅ NÅGOT! Livet är jobbigt!

Aja, vet inte varför jag kände för att klaga på de... sånt känns bra ibland bara :P


bara för att han e söt...



Men iaf, som tur är har jag ju iallafall photoshop nu! :) mihiihihi och igår ägnade jag en stor del av kvällen till att rita en klänning... fast den blev typ fett slampig :( hahaha sånt som händer!


Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Haha, ja du har rätt, det finns inlägg;) Ja, skorna finns kvar!

2010-01-20 @ 21:19:13
URL: http://dinosaur.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0