klantklantklant!

(rubriken e för ja missa skolan.....)

Hade jättetrevligt igår!
Var hos Danne :)

Vi åt kladdkaka (otroligt gott) och kollade på film och drack kaffe och blablabla! Sen åt jag middag där! Jättegott :D Och efter middan en halv semla! Mums!

Jag sov kvar och skulle egentligen till skolan idag, men Danne lyckades inte väcka mig x'D hahahahhahaha ja, jag är jäkligt svårväckt! Jag hade tydligen mummlat lite när han försökt väcka mig ett x antal gånger imorse!

Aja, idag lagade han aaaaasgod lunch åt oss. Kycklingtoast med ost och majonäs och så gjorde han nån god sås att doppa i :) verkligen megagott!

Sen har vi bara slappat hela dagen, ätit mer kladdkaka och druckit mer kaffe, kollat på lastbil genom fönstret och kollat på tv.

Åkte hem strax efter fyra och de va en asgullig bebis på bussen som kolla på mig :'D (viktig information)

Aja, ska väll äta snart?!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0