Skoldag..

De var brutalt gott att äta på max idag måste jag påpeka! mumma!

Aja, skoldagen gick väll ok. Maja är så jävla skön ibland så ja vet inte vad! Idag gjorde hon iaf så man orkade hela skoldagen! Toppen!
Vi hade först mentorstid... kanonkul.., eller? David min mentor var borta så var tvungen att vara med en annan mentorsgrupp... kanonkul!
Skrev en massa skit bara och stod på siffror?

Sen hade vi typ nå lektion om kommunikation och då fick alla i klassen en fråga att svara på två och två. Vi hade bara en kvart på oss och skulle prata i fem minuter, jo tjena! Jag, Maja och Amanda blev en grupp och svarade bra på vår fråga och redovisade trotts alla komentarer som sas! Toppen!

jobba hårt! (y)
Sen var vi bara och chillade i datasalen lektionen efter.

Efter skolan skulle jag hem, men dumma dumma jag har ju igna nycklar ! hahahah så gick och köpte nya underkläder, AAAASSNYGGA! Enligt mig! (en sämst bild men har ingen bättre kamera)


Sen kom pappa hem så nu sitter jag här... skitkul!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0