trevlig midsommar...? va?

Fira hit, fira dit!
Vad firar vi?
Det nya året? Jahaja... vilket vart det nu då? 2010? Såpass...

Nejmen ärligt! Nyår är överskattat, men jag firar de för att fira.., kunde vart lite vilketsom dag, bara ja får vara med och fira ;) HAHAHA

Nejmen ärligt alltså, igår vare toppenkul!
Först vart det middag hos Blixt som var mycket kul och trevlitg. Vi fick partyhattar på oss som satt kvar hela kvällen minsann ;)
Det vart tre lag med partyhattarna, de röda, de blåa och de bästa lila. Japp, jag var i det lila laget! (lite retarded hattar hade vi men de va fint)
Vi skulle då köra tävlingar med dehär lagen och det första som ropas ut är "FULLAST VINNER!" hahah vi hade då dreamteam! Anna som hade dragit i sig typ 7öl redan, Sabina som super tills hon stuper.. haha! och jag som typ blir full av att lukta på en cider (lättpåvärkad). HAHAHA toppen ju! TOPPEN!
Vi körde lite andra spel som vi var sämst på därimot... tråkigt,,,

Sen gick vi till Gerald och vänta in tolvslaget :) Min favoritkusin var där! :D
AJa, vi åkte till guldporten till nollslaget och träffade på min andra favoritkusin och min faster, drack champagne och var glada... sen vart nån mindre glad, men det är en annan historia :)

Vi började dra oss tillbaka till Gerald och vi som var lite bättre, lite snabbare!!! Kom dit lååångt innan de andra så vi väntade vid tuben medan Favoritkusin, Ellen, Heijer och Husmusen beatboxade för oss. HAHAHA UUUUNDEERBAAAAAAART! De var asbra :)

Vi kom till Gerald sen då, körde jag har aldrig...? eller va det innan tolvslaget vi gjorde det? :o HAHA Inte nån koll på det. Iallafall så skulle de köras dendär fjortisleken, suck and blow som jag och Sabina hatar.
Först satt vi och bara kolla på sen andra omgången behövde de någon som skulle vara med och då offrade jag mig och kom fram till ännu en anledning till varför jag hatar den... jag är sämst! AHAHHA

Sen vid fyra? nångång så åkte vi hemmåt... bråk med vakterna.. också en annan historia, letade fest... hittade fest... långt åt helvete så skulle inte vara framme förren vid sju... nej ja sket i det och däcka i min säng vid sex typ!? eller?

Så, god ny year! på er! :)

(och trevlig midsommar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0