We can hitch a ride to Rockaway Beach

Efter att druckit så mkt, att jag faktiskt ställde mig på scen och sjöng Rockaway Beach för 100pers, så förstår jag nog varför jag mår som jag serut... förjävligt!



Ja, igår var det ju min födelsedag och den var otroligt bra!
Började med att gå ut i fredags med Sabina, Danne, Max och en massa andra. Vi drog till Nype och de var helt okej!
Jag fyllde ju år efter tolvslaget och Sabina var först att gratta mig! Bäst!
Vi var där ett tag och sen nångång innan tre så åkte jag och Danne först till donken där han åt och där vi träffade på Gurkan lite snabbt, och sen åkte vi hem till mig och sov.

Sen på lördagen blev vi väckta nångång på dan? Vet inte riktigt när, men av min syster Rebecca iallafall som också fyllde år! :) Vi fick frukost på sängen och jag och Becca öppnade presenter.
Fick lite småsaker, underkläder, pengar och en spaweekend ;) Nice!
Sen åkte Danne hem och jag började fixa mig iordning och vi bestämde oss för att mötas upp vid slussen sen för att föra för kvällens äventyr. Vi skulle på Punk on the sea, där pappa skulle spela :)

Vi möttes vid slussen 17.30 ungefär och gick till Donken och åt, Sabina kom dit och vi började gå mot båten direkt istället för att föra.
Sen kom Ellen och stället börajde långsamt fyllas.
De kom en massa roligt folk. Först vi dåra, jag, Ellen, Danne och Sabina. Sen kusiner och Postman och moster, faster, vänner hit och dit. En jäkla massa folk.
Jag och Ellen jobbade lite i insläppet och båten blev överfull, alltså mer än 100pers kom på.

Pappa började spela vid halv tio och näst sista låten fick dom för sig att födelsedagsbarnen skulle sjunga... Så ja så vart det. Jag och Becca gick upp på scen och sjöng med i Rockaway Beach. Lagom tankad var man då eftersomatt det är inget jag skulle göra nykter! HAHA

Aja, efter de hela kalaset drog vi vidare till engelen där medelåldern låt på 35-40år HAHAHAHAHA! Toppen! Men vi hade lagom kul och nån gång (som vanligt vet jag inte när) tog jag, Kim, Jonathan, Danne och Lina en taxi till Max i solna och fyllekäkade lite. Sen gick jag och Danne hem till mig och däckade dirrrr! Så jävla trött!

Imorse vaknade jag och mådde till en början hyffsat okej! Sen kom baksmällan som ett slag i ansiktet! Kunde knappt röra mig utan att tro att huvudet skulle ramla i bitar!
Jag tror jag aldrig mått så dåligt någonsin faktiskt! :o Danne hittade lite alvedon åt mig innan han åkte hem :)

Sen har jag försökt sova en massa idag, pga hur jag har mått! MEN jävla spindeläckel visade sig i hallen så ja vågade inte sova i mitt rum xD hahaha illa!
Nu har jag duschat, ätit middag, ätit glass och druckit kaffe... mår någurlunda bättre nu men blir nog tidig sömn idag.

Jävla långt inlägg... grattis ni som orkade läsa


ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0