Jobbajobbajooooobbaaa

MJAOUUWE va ja e snygg när ja jobbar!!!.....eller? hehe

Idag var det första dagen på jobbet och de gick helt okej, ja e grym!........ ja... så intressant är de inte...



Så lite bilder från landet kommer här.
1.2.3.4.
5.6.7.8.
9.10.

1. Adrian och jag spelar tvspel :)
2. Jag vid badet, Adrian som plaskar i bakgrunden xD
3. Fjordingarna på bete.
4. Jag i vattnet.
5. Jag solar...
6. Jag och kusin Luke på min kusin Morgans komfermation!?
7. Jag och Becca
8. Jag...
9. Molly
10. Becca leker med Molly haha.



Nu i lördags fyllde Danne 19år :'D Vi firade med att grilla och kröka lite, sen drog vi ut och krökade mer :) astrevligt!
Här är bilder

Mozart <3 <3 <3 <3

Danne och Dogge vid grillen :)

Folk! :)

Mozart får va me :D

folk... Max, världens sämsta bästis!! :( ------------------------------------->

ÄLSKLING <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0