uPpDaaaaaTeRiNgEn är bra!...

Förlåt för usel uppdatering... ska berätta lite snabbt nu.

I onsdags drog vi en massa hem till Jossan och överraskade Fanny med utgång på Chaplins! Det blev galet kul och vi sjöng kareoke, kung i baren. Ägde sönder! hahah
Och så dansade vi söööönder oss hela natten tills det stängde, så jävla kul.

Jag hos Jossan innan vi drog ut...

Jag och Ellen lekte gravida men Ellen höll sin arm ivägen -.-' och ja har söta tossor på mig!

My och Fanny

My, Ellen och Jag i hissen, hahaha!

Fanny och Ellen e coola...............

Mysan och jag som langar evil eye... hehehe

Jag och Ellen och jag ser ut som ett retard... kul...

EN STOR STARK TACK!

HAHAHAHAHHAHA JAG SER UT SOM ETT MONGO, men jossan e söt!

Emma och Ellen

En väldigt suddig gruppbild!

I torsdags försov jag mig.., haha skulle möta upp Danne i slussen klockan 20 i 2 men vaknade inte förren efter 3. hehe.
Fixade mig iallafall iordning och åkte hem till honom. Vi åt paj till middag och gjorde inte så mycket.

Dagen efter åkte jag med honom till hans pianolektkion som åskådare. Mycket trevligt , hihi han e grym på piano :) Sen åkte vi hem till honom igen och åt lunch, tog en powernap och så duschade han.

Sen åkte vi hem till mig och åt middag och efter middagen packade vi väskorna fulla med öl och åkte och mötte upp Dogge vid mariatorget för att dra på ett chillkrök.
Det var nice och hon som bodde där hade jättesöta hundar och katter :) hihihi
Åkte hem och sov hos Danne

innan vi drog haha

och nu idag åkte jag hem till min kusin Filippa och firade henne för hon har fyllt år.

Nu ska jag fixa mig och åka till Jossan för att föra och sen ska vi dra ut på Royal för att fira Camilla som fyllt år. Sen ikväll så sover antadligen Danne här eller jag hos honom :)

Aja, vi hrös, ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0